Nie wahaj się i skontaktuj się z nami w przypadku jakichkolwiek pytań
Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych
I. PODSTAWOWE POSTANOWIENIA
-
Administratorem danych osobowych zgodnie z art. 4 punkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 o ochronie osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i wolnym ruchu danych osobowych (następnie tylko: "GDPR") jest afg.sk,s.r.o REGON 36249955 z siedzibą Javorová, Veľké Bielice 451/32, 958 04 Partizánske. (następnie tylko: "administrator").
-
Dane kontaktowe administratora:
-
adres: Javorová, Veľké Bielice 451/32, 958 04 Partizánske.
-
e-mail: info@afg.sk
-
telefon: 00421905795504
-
-
Dane osobowe to wszystkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do identyfikacji osobie fizycznej; zidentyfikowana osoba fizyczna to osoba fizyczna, którą można bezpośrednio lub pośrednio identyfikować, w szsczególności na podstawie pewnego identyfikatora, np. imię, nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizjologiczną, genetyzcną, mentalną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.
-
Administrator nie wyznaczył pełnomocnika do ochrony danych osobowych.
II. ŻRÓDŁA I KATEGORIE PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH:
-
dministrator opracowuje dane osobowe, które Państwo udostępniliście albo dane osobowe, które administrator uzyskał na podstawie realizacji zamówienia Państwa.
-
Administrator opracowuje dane identyfikacyjne i kontaktowe oraz dane konieczne do realizowania umowy.
III. PRZYCZYNA PRAWNA I CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
-
Przyczyną prawną przetwarzania danych osobowych to:
-
realizacja umowy pomiędzy Państwem i administratorem zgodnie z art. 6 ust.1 litery b) GDPR,
-
uzasadniony interes administratora realizować bezpośredni marketing (przesyłanie informacji handlowych i newsletterów) zgodnie z art, 6 ust. 1 litery f) GDPR,
-
Zgoda Państwa na przetwarzanie danych osobowych z celem realizowania bezpośredniego marketingu (przesyłanie informacji handlowych i newsletterów) zgodnie z art. 6 ust. 1 litery a) GDPR w nawiązaniu do § 7 ust. 2 prawa nr 480/2004 Dz. U. o niektórych usługach społeczeństwa informacyjnego w wypadku, że nie został zamówiony towar ani usługa.
-
-
Celem przetwarzania danych osobowych jest:
-
realizacja zamówienia Państwa i realizacja praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego pomiędzy Państwem i administratorem; zamówienie powinno zawierać dane osobowe, niezbędne do zalatwienia zamówienia (imię, nazwisko, adres, kontakt). Udzielenie danych osobowych jest konieczne do zawarcia i realizacji umowy, w wypadku ich nie udostępnienia nie istnieje możliwość zawarcia umowy albo jej realizowania ze strony administratora.
-
-
Ze strony administratora nie dochodzi do automatycznego indywidualnego decydowania zgodnie z art. 22 GDPR. Na przetwarzanie Państwo udzieliście zgodę.
IV. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
-
Administrator przechowuje dane osobowe:
-
na czas niezbędny do wykonania praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego pomiędzy Państwem i administratorem oraz praw wynikających z ww. stosunków umownych (w ciągu 15 lat od ukończenia stosunku umownego).
-
na czas, w którym nie została odwołana zgoda na przetwarzanie danych osobowych na cele marketingowe, najdłużej na 15 lat, w wypadku, że dane osobowe opracowywano na podstawie wyrazienia zgody.
-
-
Po upływie okresu przechowywania danych osobowych, administrator dane osobowe usunie.
V. Odbiorcy danych osobowych (poddostawcy administratora)
-
Odbiorcami danych osobowych są osoby:
-
biorące udział na dostarczeniu towaru/usług/realizacji platności na podstawie umowy
-
zabezpieczające usługi prowadzenia e-sklepu oraz inne usługi powiązane z prowadzeniem e-sklepu
-
zabezpieczające usługi marketingowe.
-
-
Administrator nie ma zamiar udostępnić dane osobowe do trzeciego państwa (poza UE) lub międzynarodowej organizacji. Odbiorcy danych osobowych w trzecich państwach są dostawca usług cloudowych.
VI. PRAWA PAŃSTWA
-
Zgodnie w warunkami określonymi w GDPR Państwo macie:
-
prawo na dostęp do swoich danych osbowych zgodnie z art. 15 GDPR,
-
prawo do poprawy danych osobowych zgodnie z art. 16 GDPR, ewentualnie ograniczenie ich przetwarzania zgodnie z art. 18 GDPR,
-
prawo do usunięcia danych osobowych zgodnie z art. 17 GDPR,
-
prawo do wniesienia sprzeciwu dotyczącego przetwarzania zgodnie z art. 21 GDPR oraz,
-
prawo do przeniesienia danych zgodnie z art. 20 GDPR,
-
prawo do odwolania zgody na przetwarzanie w formie pisemnej lub elektronicznej na adres pocztowy albo adres e-mail określony w art. III niniejszych warunków.
-
-
Następnie macie Państwo prawo do podania skargi na Urzędzie Ochrony Danych Osobowych w wypadku, że podejrzewacie, że zostało złamane prawo Państwa na ochronę danych osobowych.
VII. WARUNKI ZABEZPIECZENIA DANYCH OSOBOWYCH
-
Administrator deklaruje, że podjął wszystkie techniczne i organizacyjne zabezpieczenia na ochronę danych osobowych.
-
Administrator podjął techniczne zabezpieczenia na ochronę przechowywania danych osobowych w elektronicznej oraz pisemnej postaci.
-
Administrator deklaruje, że do danych osobowych mają dostęp tylko osoby, którym udzielił pełnomocnictwo.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Jeśli Państwo prześlecie zamówienie za pośrednictwem formularzu ze strony internetowej, jednocześnie stwierdzacie, że zostaliście poinformowani o warunkach ochrony danych osobowych i że v pełni zgadzacie się z ich treścią.
-
Na ww. warunki zgadzacie się Państwo za pośrednictwem wyrazienia zgody na formularzu internetowym. W ywpadku wyrazienia zgody jednocześnie Państwo deklarujecie, że zostaliście poinformowani o warunkach ochrony danych osobowych i że w pelni je akceptujecie.
-
Administrator ma prawo do zmiany ww. warunków. Nową wersję warunków ochrony danych osobowych opublikuje na swoich stronach internetowych, jednocześnie prześle do Państwa nową wersję ww. warunków na adres e-mail Państwa, którą Państwo podaliście administratorowi.
Nasza polityka prywatności została zaktualizowana 24.5.2018.